«بر چسبها»
کارگاه آموزشی: خودپنداره و مثبت نگری
مقدمه: رابطه یادگیری و کشف معنی
تعریف یادگیری: تغییر در رفتار ناشی از رشد یا اکتساب دانش. دارای دو بعد است:
1. دریافت اطلاعات و تجربیات جدید از طریق معلمان، استادان، و غیره.
2. درک و تفسیر شخصی این اطلاعات برای کاربرد در زندگی.
بعد اول (ارائه اطلاعات): معلمان به انتقال سریع اطلاعات در مقیاس گسترده متمرکز هستند.
بعد دوم (کشف معنی): مدرسان اغلب بر اهمیت شخصی سازی دانش برای افراد تأکید نمی کنند، یعنی در نظر نگیراند که چگونه این اطلاعات می تواند در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد.